NAJNOWSZE POSTY

[3]

Ceglaki i drapacze chmur

Ostatnio gdy była ładna pogoda, fotografowałem budynki w centrum, myślę że fajnie będzie wyglądać porównanie starych kamienic z nowymi wieżowcami. Na fotkach m.in: Opuszczona kamienica na Próżnej 14, Opuszczona kamienica przy ul. Waliców 12,  Nowy wieżowiec na Grzybowskiej i Stara kamienica na Pańskiej 100a.

Waliców 12 kamienica warszawa

Próżna 14 warszawa opuszczona kamienica 2016

opuszczona kamienica na Próżnej 14 Prózna warszawa

szklany biurowiec, wieżowiec, warszawa

Stara kamienica, Waliców 12, Warszawa

opuszczona kamienica na Pańskiej 100a, ulica Pańska

Pańska 100a, Opuszczona kamienica, Warszawa

Copyright © 2016 Michał Jankowski Fotografia
Ceglaki i drapacze chmur Ceglaki i drapacze chmur Reviewed by Michał Jankowski on sierpnia 14, 2016 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Kolejne piękne zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako dziecko przyjeżdżałem z ojcem do sklepu hydraulicznego, który był na dole kamienicy przy ul.Próżnej 14. Nie jestem z Warszawy, a to miejsce darzę takim sentymentem, jakbym się tam wychowywał. Godzinami chodziłem po ulicy Próżnej, a dziedziniec wewnątrz kamienicy przy ul.Próżnej 14 był moim placem zabaw. Tam kiedyś toczyło się normalne życie, były jakieś firmy i nikomu nie przeszkadzało, że ktoś z prowincji parkuje tam godzinami samochód. Lubiłem obserwować mieszkających tam ludzi. Jak patrzę na ulicę Próżną, to łezka mi się w oku kręci. Jakie to życie kiedyś było inne. Dzisiaj jeśli przyjeżdzam do Warszawy w interesach, to chcę z niej jak najszybciej wyjechać. Warszawa "mojego dzieciństwa" już nie istnieje !

    OdpowiedzUsuń

Michał Jankowski

Image Link [https://4.bp.blogspot.com/-OH3pXm5fpwg/WYMx_IrRMgI/AAAAAAAADt8/MX0YKPLEcrckljTaUKBQX3vxziYhMLK_wCLcBGAs/s1600/foto.jpg] Author Name [Michał Jankowski] Author Description [Cześć, jestem Michał interesuję się fotografią, moje zdjęcia ukazują najczęściej Warszawę i opuszczone miejsca...] Twitter Username [You username Here] Facebook Username [michalgaleriazdjecfoto] GPlus Username [You username Here] Pinterest Username [You username Here] Instagram Username [michal.jankowski.fotografia]